Kampania reklamowa marki Saltletts

Rozpoczęła się ogólnopolska promocja sprzedaży produktów marki Saltletts

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

16 sierpnia pod hasłem "Nagrody z górnej półki" rozpoczęła się ogólnopolska promocja sprzedaży produktów marki Saltletts skierowana do właścicieli sklepów. Akcję dla The Lorenz Bahlsen Snack-World przygotowała agencja Peppermint.

Loteria promocyjna obejmuje produkty: Saltletts Paluszki, Saltletts Precle, Saltletts Cocktail Mix oraz Saltletts Snack Mix. Zainteresowani uczestnictwem w promocji detaliści, zakupując pakiet produktów Saltletts, otrzymują folder informujący o zasadach wraz z kuponami konkursowymi. W trakcie trwania promocji zakupy o wyznaczonej wartości są premiowane trójkolorowymi kuponami. Kolor kuponu oznacza jednocześnie poziom nagród, w losowaniu których uczestnik bierze udział. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody o różnej wartości. Dla nowych punktów sprzedaży uruchomiono także dodatkowy mechanizm promocyjny. Nowy sklep przystępując do promocji otrzymuje dodatkowo zdrapkę, z której każda oznacza wygraną. Symbol znajdujący się pod zdrapką decyduje o rodzaju nagrody.Akcja potrwa do 15 października.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?