Kampania wizerunkowa Knorr

Nowa kampania wizerunkowa kostek rosołowych Knorr

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

21 kwietnia w 5 stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4) rusza nowa kampania reklamowa kostek rosołowych Knorr.

Kampania będzie miała charakter wizerunkowy, a jej celem jest przypomnienie konsumentom całej kategorii kostek rosołowych i bulionowych, które stanowią jeden ze sztandarowych produktów marki Knorr.

Jest to niezwykle dynamicznie rozwijaj±ca się kategoria w ofercie Knorr, oferująca szeroki zestaw różnych wariantów smakowych.

Jako że kostki rosołowe są produktem używanym chętnie zarówno w kuchni tradycyjnej, jak i przez panie domu hołduj±ce kuchni kreatywnej, kampania adresowana jest do kobiet w wieku 20 - 49 lat.

Kreacje stworzyla agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media. Początek kampanii zbiegł się także z wprowadzeniem na rynek opakowań kostek rosołowych Knorr w nowej szacie graficznej.

Kampania potrwa do czerwca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?