Kanały dziecięce: traci Disney Channel, liderem Cartoon Network

W listopadzie br. nastąpiła zmiana na pozycji lidera w segmencie kanałów dziecięcych - został nim Cartoon Network. Największy spadek oglądalności zanotował BBC CBeebies.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że nowy lider zestawienia jakim jest Cartoon Network zanotował w listopadzie wzrost o 5,4 proc., co dało mu udział na poziomie 0,87 proc. Tymczasem Disney Channel zmniejszył swoje udziały w stosunku do roku ubiegłego o 22,8 proc. i obecnie ma 0,71 proc. rynku. Utrzymał jednak drugie miejsce.

  W grupie wiekowej 4-15 liderem także Cartoon Network, który zanotował niewielki wzrost. Drugie miejsce zajął Disney XD , a trzecia lokata należała do kanału Nickelodeon. 

Spośród 10 najpopularniejszych programów w stacjach dziecięcych w listopadzie (w grupie 4+ i 4-15) pięć wyemitował Cartoon Network.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?