Kancelaria premiera potrzebuje agencji do obsługi reklam w social mediach. Budżet to 1,8 mln zł

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi przetarg na usługi zakupu reklam w mediach społecznościowych na potrzeby kampanii przez nią realizowanych. Budżet to 1,8 mln zł netto.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Kancelaria premiera potrzebuje agencji do obsługi reklam w social mediach. Budżet to 1,8 mln zł
KPRM

Celem zaplanowanych przez KPRM kampanii będzie informowanie o działaniach rządu, programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i  beneficjentów tych programów. 

Grupą docelową każdej kampanii jest ogół społeczeństwa, a w szczególności potencjalni beneficjenci programów rządowych i konkretne grupy docelowe, w zależności od potrzeb, np.: firmy z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz kluczowi menadżerowie dużych przedsiębiorstw, osoby 50+, osoby z niepełnosprawnościami, ludzie młodzi do 30 roku życia, wchodzący lub powracający na rynek pracy, młode małżeństwa i rodzice małych dzieci, osoby zamieszkujące małe miejscowości i wsie, osoby korzystające z publicznej służby zdrowia, studenci uczelni wyższych. 

Każda kampania będzie obejmowała m.in. Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Linkedin, TikTok, Twitch, Pinterest.

Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na rok. Budżet przeznaczony na zaplanowane działania wynosi 1,8 mln zł netto (bez VAT). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu