Kantar Media będzie monitorować reklamę digital out-of-home. Jest umowa ze Screen Network

Firma Screen Network (należy do 4Fun Media SA) zajmująca się reklamą digital out-of-home podpisała umowę z instytutem Kantar Media, do którego będzie raportować dane o kampaniach reklamowych realizowanych na tych nośnikach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kantar Media włączył do prowadzonego przez siebie monitoringu (obejmuje już m.in. reklamę w telewizji, prasie, kinach, na outdoorze, radiu) reklamę digital-out-of-home (DOOH). Screen Network będzie przekazywać do Kantar Media informacje dotyczące prowadzonych przez siebie kampanii reklamowych.

- Jest to dla nas bardzo ważny moment. W końcu DOOH zaczęło być postrzegane jako pełnoprawne medium reklamowe. Mam nadzieję, że nasza obecność w Kantar Media wzmocni wizerunek całego DOOH w Polsce - powiedziała Agnieszka Godlewska, prezeska Screen Network.

Marcin Gerc, dyrektor zarządzający Kantar, Media Division dodał, że reklama DOOH znalazła się w monitoringu instytutu w związku z tym, że wydatki na nią w ostatnim okresie znacząco rosną. - Współpraca ze Screen Network pozwoli nam jeszcze dokładniej mierzyć wartości wydatków reklamowych w Polsce i dostarczać sprawdzone dane do naszych klientów – powiedział.

Screen Network zarządza siecią 23 798 tys. ekranów w 3 635 lokalizacjach, co daje 40 proc.udziału w rynku. Realizuje kampanie reklamowe w czasie rzeczywistym (online) w 553 miastach w całej Polsce, w ramach jednego, zintegrowanego systemu informatycznego. Umożliwia klientom zakup DOOH w systemie programmatic poprzez platformę Adform.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"