Kantar Polska partnerem programu "Razem dla Planety"

Firma chemiczna BASF ogłosiła, że partnerem strategicznym jej programu „Razem dla Planety” została agencja badawcza Kantar Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kantar Polska partnerem programu "Razem dla Planety"

W ramach współpracy, 10 kwietnia Dorota Cudna-Sławińska, chief commercial officer Kantar Polska i Katarzyna Byczkowska, Dyrektor Zarządzająca BASF Polska podpisały list intencyjny.

– Z dumą przystępujemy do Programu BASF “Razem dla Planety” jako partner strategiczny. Realizacja celów zrównoważonego rozwoju poprzez synergię i realne działanie jest w pełni zbieżna z wartościami Kantar Polska. Wierzymy, że nasza ekspertyza w budowaniu wartości marek, tworzeniu zrównoważonych strategii i komunikacji ESG stanowić będzie wartość dodaną dla wszystkich zaangażowanych w Program – mówi Dorota Cudna-Sławińska z Kantar Polska.

Współpraca w programie obejmuje m. in. przeprowadzenie badania dotyczącego „Zrównoważonych praktyk w biznesie”.

Program „Razem dla Planety” promujący innowacje, drogę do redukcji emisyjności oraz zrównoważony rozwój w biznesie zainaugurowany został w 2023 roku przez firmę BASF. W pierwszej edycji skierowany był do klientów i partnerów BASF w Polsce. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?