Katarzyna Cycoń-Kościówko i Krzysztof Wus w Publicis Groupe

Katarzyna Cycoń - Kościówko i Krzysztof Wus dołączyli do zespołu investment & trading, zajmującego się realizacją strategii handlowych i inwestycyjnych dla klientów agencji mediowych Publicis Groupe oraz analityką biznesową w obszarze mediów i reklamy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Cycoń-Kościówko i Krzysztof Wus w Publicis Groupe

Krzysztof Wus na stanowisku trading directora będzie kierował teamem odpowiedzialnym za współpracę z agencjami Zenith oraz Spark Foundry w obszarze wszystkich mediów, raportując bezpośrednio do Bartosza Sieradzkiego, investment & trading directora Publicis Groupe. 

Krzysztof Wus pracuje w branży marketingowej od ponad dziesięciu lat. Był związany z agencjami mediowymi MEC i Carat, a przez ostatnie pięć lat Mindshare i GroupM. Odpowiadał za planowanie i strategię TV dla klientów agencji, stojąc na czele specjalistycznej komórki w ramach nowych struktur. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla takich firm jak Kompania Piwowarska, Mondelez, Mattel czy TK Maxx.

Katarzyna Cycoń-Kościówko dołącza do zespołu Małgorzaty Bartoszewicz-Świątek, trading director i jako digital trading manager, będzie odpowiadać za strategie handlowe w mediach cyfrowych dla agencji Starcom.

Katarzyna Cycoń - Kościówko, przez osiemnaście lat była związana z IPG Mediabrands. Zaczynała pracę w agencji mediowej UM, w której odpowiadała za obszar digital dla takich klientów jak między innymi: Polkomtel, Polpharma, Grupa OLX, PLL LOT, Mastercard czy Orkla Care. W 2020 r. dołączyła do zespołu trade, jako digital trading manager.

Zespół investment & trading, kierowany przez Bartosza Sieradzkiego, jest częścią ponad 100 osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz - Kundera, chief investment officer Publicis Groupe Polska. Eksperci PMX tworzą i realizują strategie negocjacyjne i handlowe, budują portfolio własnych produktów mediowych dla agencji i klientów Publicis Groupe (APEX), zajmują się działaniami reklamowymi w modelu programmatikowym (PM Precission) oraz realizują bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla wybranych reklamodawców (BET).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe