Katarzyna Trawińska i jej marka Prouvé klientem Ahava PR

Agencja Ahava PR nawiązała współpracę z Katarzyną Trawińską i kierowaną przez nią marką kosmetyczną Prouvé.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za zarządzanie marką osobistą i konsulting działań dla Prouvé, stworzenie i wdrożenie strategii PR oraz dobór mediów do komunikacji.

Osobą odpowiedzialną za działania po stronie agencji jest Monika Kern, CEO Ahava PR i Maria Głowacka.

Ahava PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie informują, na jaki okres podpisały umowę.

Prouvé jest polską marką kosmetyczną działającą na wielu rynkach w Europie i Azji. Jest producentem perfum dla kobiet i mężczyzn, a także kosmetyków kolorowych, do pielęgnacji ciała i włosów oraz perfumowanych kosmetyków i środków czystości do wnętrz.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych