Kiełbasy Morlińskie mierzą się z Karkami w nowej kampanii (wideo)

We wtorek rozpoczęła się nowa kampania marki Morliny (należy do Grupy Animex), której celem jest zbudowanie świadomości istnienia szerokiej i zróżnicowanej jej oferty na grilla - kiełbas cienkich oraz karkówki. Za przygotowanie i realizację działań reklamowych odpowiada agencja Publicis.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Działania komunikacyjne będą prowadzone m.in. w telewizji i internecie, w tym w serwisach społecznościowych.

- Atutem marki Morliny jest duży wybór produktów przeznaczonych do grillowania. W tym sezonie do popularnych i smacznych kiełbas dołączyła karkówka. Nawiązując do dotychczasowego, podszytego humorem formatu stworzyliśmy kreację, w której prawdziwi twardziele w osobie Kiełbas Morlińskich muszą zmierzyć się z Karkami - powiedziała Katarzyna Rokosz, account supervisor z agencji Publicis Poland.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała dwie wersje spotu 30 i 15 sekundowy skrót, emitowane w kanałach należących do stacji TVP i TVN.

Po stronie agencji przy przygotowaniu kampanii pracowali: Katarzyna Rokosz (account supervisor), Adam Miecznikowski (chief strategy officer), Łukasz Worobiej (senior strategic planner), Paweł Merecz (chief creative officer), Damian Cendrowicz (senior art director), Joanna Jezierska (senior copywriter). Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem jest Wojtek Wawszczyk.

W jednej z ostatnich kampanii, realizowanej w marcu br., marka Morliny promowała nowe w ofercie kiełbaski Franki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"