'Klan' wraca na rynek

W lutym pierwszy numer hiphopowego 'Klan-u'

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Na rynek powraca pierwszy polski magazyn hip hopowy Klan. Pismo ukazywać się będzie w zwiększonym nakładzie i nowej szacie graficznej. Zmianie uległ także skład redakcji oraz działy magazynu.

Pierwszy numer miesięcznika trafi do sprzedaży 21 lutego br.

Nowy Klan, w znacznej mierze poświęcony oczywiście muzyce i kulturze hiphopowej, rozszerzony zostanie na style i gatunki muzyczne, które rzadko dotąd gościły na łamach polskich czasopism - soul, nu-jazz, elektronika. Jako uzupełnienie pojawią się też materiały traktujące o kulturze miejskiej, sesje zdjęciowe, graffiti, moda, lifestyle.

Wzbogaceniu zawartości merytorycznej pisma towarzyszą zmiany formalne - przekształceniu uległ layout gazety oraz format druku. Zwiększony został także - do 10 000 egzemplarzy nakład magazynu, który począwszy od drugiego numeru objęty zostanie kontrolą ZKDP.

Magazyn kierowany jest do osób w wieku 16-28 lat, głównie mieszkańców miast, prowadzących aktywny tryb życia, uczniów, studentów oraz absolwentów wyższych uczelni, zainteresowanych śledzeniem najnowszych trendów muzyki, mody i kultury.

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?