Klienci coraz dłużej namyślają się przed dokonaniem zakupu online

34 godziny i 19 minut potrzebuje przeciętny amerykański klientprzed dokonaniem zakupu w Internecie - wynika z badania firmyScanAlert.

eMarketer - km
eMarketer - km
Udostępnij artykuł:

To znaczący wzrost w porównaniu z 2005 rokiem, gdy na podjęcietakiej decyzji amerykańscy klienci potrzebowali średnio około 15godzin.

Według ScanAlert główną przyczyną, dla której wydłużył się czasna dokonanie zakupu online, jest szybko rosnąca liczbainternetowych sklepów. Przez to wyszukiwanie produktów iporównywanie cen w różnych serwisach działających na rynkue-commerce zajmuje użytkownikom coraz więcej czasu.

Wpływ mają także tzw. koszyki, do których klienci internetowychsklepów przenoszą produkty, które być może w przyszłości zdecydująsię zakupić. Po wielu dniach wracają do nich bądź nie, co równieżmoże mieć wpływ na wynik badania.

Firma ScanAlert oparła swoje wyniki na badaniu zachowań 128milionów internautów, odwiedzających 470 sklepów online.

eMarketer - km
Autor artykułu:
eMarketer - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"