KNORR FIX dla milionów

2 lutego ruszyła akcja samplingowa dla marki KNORR FIX

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

2 lutego ruszyła akcja samplingowa dla marki KNORR FIX przygotowana przez agencję TEQUILABTL GROUP i SALES LINK. Akcja ma charakter masowy - założeniem jest dotarcie do ponad 2,5 mln odbiorców w 10 dni. To jedna z głównych i największych aktywności zaplanowanych przez Unilever Polska S.A. dla kategorii KNORR FIX w tym roku.

W kampanii wykorzystano dwa kanały dotarcia. Od 2 do 11 lutego w 19 największych ośrodkach miejskich (powyżej 200 tys.) prowadzona jest akcja door-2-door. Kolporterzy dostarczają do gospodarstw domowych pakiety promocyjne składające się z produktu KNORR FIX do Spaghetti Bolognese oraz ulotki. Z kolei w mniejszych miastach trwają akcje samplingowe w wybranych punktach sprzedaży, w których hostessy wręczają pakiety promocyjne osobom dokonującym zakupu. Ulotka trafiająca do Klientów, ma za zadanie informować o koncepcji produktu: "Masz Fix - Masz danie" oraz przedstawić warianty smakowe KNORR FIX.Działaniom btl towarzyszy silna kampania ATL. Promowane będą dwa warianty: KNORR FIX do Spaghetti Bolognese oraz KNORR FIX do kurczaka po meksykańsku.

Celem akcji jest pozyskanie nowych użytkowników produktu, a tym samym podniesienie penetracji kategorii KNORR FIX. Główne założenie to bezpośredni kontakt z odbiorcą pakietu i potencjalnym nowym użytkownikiem, który ma na celu zbudowanie pozytywnych relacji i zachęcenie do spróbowania produktu.

Część strategiczną, kreację oraz produkcję pakietów promocyjnych przygotowała TEQUILABTL GROUP. Obsługę akcji wraz ze szkoleniami dla osób mających kontakt z klientem realizuje SALES LINK.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych