Kobiece nastroje miłosne w kampanii maskar Revlon

Za miesiąc ruszy internetowa kampania reklamowa nowej kolekcji maskar Revlon (dystrybuowanych w Polsce przez Baltic Company). Za przygotowani i realizację akcji odpowiada agencja VanLeif, która rozpoczyna w ten sposób obsługę marki Revlon.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Koncepcją kreatywną reklam będzie pokazywanie różnych nastrojów kobiet w miłości, takich jak pożądanie, namiętność, czułość czy zmysłowość. Kampania, pod hasłem „Love is on”, ma inspirować kobiety do szukania swojego nowego oblicza w relacji z partnerem.

Głównym elementem akcji będzie serwis internetowy Loveison.pl, w którym użytkowniczki będą mogły m.in. dowiedzieć się więcej o swoich nastrojach, rozwiązać psychotest, skorzystać z porad psychologa oraz wziąć udział w konkursie. Jednocześnie będę prowadzone działania na profilach marki Revlon w social media, w ramach reklamy natywnej i we współpracy z partnerem medialnym.

grafika

Agencja VanLeif odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii. Działania będą realizowane do końca września.

Firma pozyskała to zlecenie w przetargu, w którym startowała m.in. Isobar Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej