Kobiece nastroje miłosne w kampanii maskar Revlon

Za miesiąc ruszy internetowa kampania reklamowa nowej kolekcji maskar Revlon (dystrybuowanych w Polsce przez Baltic Company). Za przygotowani i realizację akcji odpowiada agencja VanLeif, która rozpoczyna w ten sposób obsługę marki Revlon.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Koncepcją kreatywną reklam będzie pokazywanie różnych nastrojów kobiet w miłości, takich jak pożądanie, namiętność, czułość czy zmysłowość. Kampania, pod hasłem „Love is on”, ma inspirować kobiety do szukania swojego nowego oblicza w relacji z partnerem.

Głównym elementem akcji będzie serwis internetowy Loveison.pl, w którym użytkowniczki będą mogły m.in. dowiedzieć się więcej o swoich nastrojach, rozwiązać psychotest, skorzystać z porad psychologa oraz wziąć udział w konkursie. Jednocześnie będę prowadzone działania na profilach marki Revlon w social media, w ramach reklamy natywnej i we współpracy z partnerem medialnym.

grafika

Agencja VanLeif odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii. Działania będą realizowane do końca września.

Firma pozyskała to zlecenie w przetargu, w którym startowała m.in. Isobar Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana