Kobiecy serwis społecznościowy mamczas.pl promuje wodę Arctic

Ruszył serwis społecznościowy mamczas.pl, który promuje wodę Arcticwśród młodych kobiet. Głównym elementem strony są blogiużytkowniczek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kobieca strona społecznościowa mamczas.pl promująca wodęArctic już swoją nazwą nawiązuje do telewizyjnejkampanii reklamowej tego brandu pod hasłem "mam jeszcze czas na..",w której cztery młode kobiety opowiadają, jak niezależnie prowadząwłasne życie. Najważniejszym elementem serwisu - stworzonego przezagencję OS3 multimedia - są blogi użytkowniczek, które wposzczególnych wpisach mogą zamieszczać swoje zdjęcia, filmy imuzykę. Z kolei w dziale "Twój czas. Twój wybór" znajdują się opisyniezwykłych miejsc i wydarzeń oraz artykuły na niebanalne tematy.Internautki mogą dodawać na stronie komentarze oraz wysyłaćpropozycje ciekawych miejsc, wydarzeń i artykułów, a autorkinajlepszych blogów i najaktywniejsze użytkowniczki będąnagradzane.- Stworzyliśmy interaktywny serwis dla kobiet 20-29 lat, z którymichcemy zbudować społeczność opartą na dzieleniu się swoimi pasjami,opiniami i uczuciami - opisuje Ewa Pachorenko, brandmanager Arctic.

Strona będzie wspierana akcją reklamową w komunikatorze GaduGadu,serwisie Nasza Klasa i na stronach kobiecych. Kreację kampaniiprzygotowała agencja OS3 multimedia, a media zaplanował i zakupiłdom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]