"Koloniada 2005"

Unilever rozpoczął promocję konsumencką marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino realizowaną pod hasłem "Koloniada 2005"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem promocji jest wzrost częstotliwości zakupu oraz utrwalenie rodzinnego wizerunku czterech wymienionych marek. Akcja promocyjna skierowana jest przede wszystkim do matek,  posiadających dzieci w wieku 7-16 lat, dbających o ciepło domowego ogniska, dla których rodzina jest największą wartością. 

"Koloniada 2005" to atrakcyjna propozycja dla dzieci na wspaniałe wakacje spędzone nad polskim morzem lub w górach. Zgodnie z zasadami promocji każdy, kto zbierze 10 punktów wyciętych  z promocyjnych opakowań produktów: Saga, Kasia, Delma Extra i Amino, a następnie wyśle je razem z kuponem zgłoszeniowym pod wskazany adres, weźmie udział w loterii, w której  do wygrania jest 400 miejsc na koloniach dla dzieci w wieku 7-16 lat oraz 40 000 radyjek kieszonkowych. Losowania miejsc na turnusach wakacyjnych oraz nagród pocieszenia będą odbywały się co tydzień od 16 kwietnia do 4 czerwca 2005 r.

Za opracowanie koncepcji i realizację promocji, w tym kreację opakowań promocyjnych  i materiałów informacyjnych (POSM, katalogów, strony internetowej, ogłoszeń prasowych) odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing. Wyjazdy kolonijne organizowane są przy współpracy  z Biurem Podróży Eskapada. Patronat nad akcją objęli: Towarzystwo Przyjaciół Dzieci oraz tygodnik Przyjaciółka.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"