2,09 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2022/2023

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2022/2023 oglądało średnio 2,09 mln osób. Produkcja rok do roku straciła 90 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki trafią na antenę stacji jesienią br.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,09 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2022/2023
„Na dobre i na złe”; fot. TVP

Właśnie zakończony sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.55, w okresie od 7 września ub.r. do 24 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 2,09 mln osób, co przełożyło się na 16,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,56 proc. w grupie 16-49 oraz 13,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 1 lutego br. Przed telewizorami zgromadził 2,37 mln oglądających.

grafika

Jesienią nowe odcinki

„Na dobre i na złe” nadawane jest na antenie TVP2 od 1999 roku. Telewizyjna Dwójka w sezonie 2023/2024 będzie kontynuować realizowany przez Tadeusza Lampkę serial.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-m-jak-milosc-sezon-2022-2023 ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu