W nowej kampanii Lidla Karol Okrasa z Darią Ładochą, koniec współpracy z Dorotą Wellman

Lidl Polska rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”, w której razem z kucharzem Karolem Okrasą, od paru lat reklamującym te sklepy, występuje blogerka i dziennikarka kulinarna Daria Ładocha. Lidl zakończył natomiast półtoraroczną współpracę reklamową z Dorotą Wellman.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
W nowej kampanii Lidla Karol Okrasa z Darią Ładochą, koniec współpracy z Dorotą Wellman

- Zdajemy sobie sprawę, że dania przyrządzane w zaciszu domowej kuchni nie mogą być już wyłącznie smaczne - mają nie tylko zaspokajać głód, ale także potrzeby wyższego rzędu. Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania - humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Z drugiej strony nadal cenimy tradycyjną kuchnię i dania oraz produkty, które znamy jeszcze z dzieciństwa. Nową koncepcją zmuszamy do myślenia, jaka jest nasza kuchnia - tradycyjna czy nowoczesna? - opisuje nową akcję Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager w Lidl Polska.

W nowej kampanii kuchnię tradycyjną będzie reprezentował Karol Okrasa, a nowoczesną - Daria Ładocha. W zeszłym tygodniu ruszyła teaserowa odsłona tej akcji.

Okrasa w reklamach Lidla występuje od połowy 2012 roku, przez pierwsze trzy lata przede wszystkim razem z Pascalem Brodnickim, a od września 2015 roku - z dziennikarką TVN Dorotą Wellman. Daria Ładocha jest autorką bloga Mamałyga.org i dwóch książek kulinarnych, prowadzi programy kulinarne m.in. w Kuchnia+. W ub.r. wystąpiła w kampanii reklamowej serów Apetina, a także w emitowanej obecnie edycji programu „Agent” w TVN.

 

grafika

Start nowej kampanii oznacza zakończenie poprzedniej, z udziałem Karola Okrasy i Doroty Wellman, utrzymanej w konwencji talk-show o tematyce kulinarnej. Ostatnie reklamy z tej akcji pokazano pod koniec ub.r. Jesienią ub.r. Wellman osobno reklamowała też produkty marek własnych Lidla, natomiast od tygodnia trwa kampania z udziałem Okrasy wspierająca promocję Lidla z figurkami Stikeez dla dzieci.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ker-lidl-w-reklamie-z-dorota-wellman-zacheca-dzieci-do-zlych-zachowan ##

 

Za kreację reklam Lidla odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication