Koniec RMS Polska

Firma RMS wycofuje się z polskiego rynku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

7 stycznia 2003 zarząd Radio Marketing Service Hamburg poinformował zespół zarządzający RMS Polska o podjęciu decyzji o zakończeniu działalności polskiego oddziału brokera reklamy radiowej. Decyzja ta została wcześniej zatwierdzona uchwałą walnego zgromadzenia akcjonariuszy w Hamburgu. W związku z postanowieniem - niemieccy udziałowcy, którzy posiadali 100% akcji RMS Polska, wycofują się z przedsięwzięcia, jednak nie wykluczają możliwości dalszego inwestowania po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. Ustanowione postępowanie jest wynikiem zmiany globalnej strategii RMS wobec rozwoju sieci poza granicami Niemiec.

Pomimo podjęcia działań zmierzających do zamknięcia spółki, Zarząd RMS Polska zapewnia, iż wywiąże się ze wszelkich zobowiązań, podjętych zarówno wobec domów mediowych, klientów bezpośrednich jak i stacji radiowych. Broker informuje, iż zakończy wszystkie rozpoczęte projekty świadcząc w tym czasie serwis na niezmiennym, wysokim poziomie.

RMS Polska w krótkim czasie wypracował wysoką pozycję oraz zaoferował na rynku reklamy radiowej niespotykane dotąd w kraju standardy i serwis na najwyższym poziomie, dzięki czemu z sukcesem wpisał się w polską rzeczywistość mediową. Zarządzający spółką nie wykluczają zatem w przyszłości skorzystania z unikalnego, gromadzonego przez lata doświadczenia znakomitych fachowców tworzących zespół RMS Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?