ROZWIŃ

"Moda na sukces” znika z Player.pl, trafi do Red Go. Możliwy powrót do telewizji

Player.pl wraz z końcem sierpnia usunie ze swojej oferty serial „Moda na sukces”. Od września produkcja dostępna będzie na platformie streamingowej Red Go - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W pierwszym kroku chcemy zaoferować serial na Platformie VOD. Być może później trafi też na anteny naszych kanałów - mówi nam Leszek Kułak, członek rady nadzorczej Red Carpet Media Group.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
6 komentarzy
"Moda na sukces” znika z Player.pl, trafi do Red Go. Możliwy powrót do telewizji
Bohaterowie "Mody na sukces"

„Moda na sukces” nadawana jest w Player.pl od 2015 roku, obecnie serwis premierowo dodaje odcinki wyprodukowane w 2019 roku. Od kilku lat platforma udostępniała aż siedem nowych odcinków w tygodniu, podczas gdy w USA emitowane jest pięć odcinków w tygodniu. Od drugiego tygodnia kwietnia nowe odcinki pojawiają się tylko trzy razy w tygodniu.

Wraz z końcem sierpnia br. serial ma całkowicie zniknąć z oferty Player.pl (zarówno premierowe emisje, jak i wszystkie archiwalne odcinki). Platforma przez lipiec i sierpień dalej będzie udostępniać premiery. Aktualnie w serwisie pojawił się 8144 odcinek, a ostatnim udostępnionym ma być najprawdopodobniej 8182 epizod.

Serial pojawi się w Red Go

Od września „Moda na sukces” dostępna będzie w nowej platformie Red Go, która wystartowała na początku czerwca br. Uruchomiona została przez spółkę Red Carpet Media Group. W ofercie serwisu znajduje się zarówno klasyka kinematografii z całego świata jak i najnowsze premierowe filmy i seriale.

Red Go na początek udostępni odcinki 8183-8307, a potem stopniowo ma się pojawiać następne 125 epizodów.

- W pierwszym kroku chcemy zaoferować serial na Platformie VOD. Być może później trafi też na anteny naszych kanałów. Aczkolwiek nie wiem czy serial nie będzie objęty sankcjami z uwagi na propagowanie przez serial wzorców rodzinnych które mają być przedmiotem badania KRRiT - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, członek rady nadzorczej Red Carpet Media Group.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/prezes-centrum-zycia-i-rodziny-serial-moda-na-sukces-rozwody-polskie-malzenstwa-dlaczego,7169858385479297a ##

Moda na sukces zniknęła z TVP1, Nowej TV i Anteny TV

„Moda na sukces” w Polsce emitowana była pierwotnie przez TVP1 - stacja zaczęła jej emisję jesienią 1994 r. Początkowo serial cieszył się ogromną popularnością, potem widownia spadała, a jej utrzymaniu nie sprzyjały zmiany godzin nadawania serialu, w tym przeniesienie go na poranki czy przerwy wakacyjne. Jedynka pod koniec 2014 r. po 20 latach zaprzestała emisji „Mody na sukces”.

W ostatnich latach oprócz Playera serial pokazywały też naziemne stacje Nowa TV (w latach 2016-2017) oraz Antena TV (w 2021 r.). Obie przerwały emisję produkcji, bo nie osiągała ona odpowiedniej oglądalności. Obecnie kanały TVC i Filmax powtarzają odcinki „Mody na sukces” pokazywane wcześniej przez Antena TV (wszystkie te stacje należą do MWE Networks).

Opowiadająca głównie o perypetiach rodziny Forresterów z Los Angeles "Moda na sukces" nadawana jest w USA od 1987 r. Dotąd wyprodukowano ponad 8700 odcinków tej opery mydlanej.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background
Komentarze (6)
mika
3 lata temu

od poczatku serialu ogladam ten serial dlaczego zdieliscie z Playera i nie moge sledzic dalszych losow tego serialu jestem bardzo rozżalona wasza postawa

TxT
3 lata temu

Ja bym raczej wielkiego sukcesu tej platformie nie wróżył. Moda na "Modę na sukces" już dawno przeminęła. "To se ne vrati..."

janek
3 lata temu

To było do przewidzenia, że prędzej czy później zniknie z Player. Jeszcze jak 3 msc temu ogłosili decyzję, ze bedą 3 odcinki tygodniowo, to od razu zapaliła mi się lampka, że zaraz koniec emisji w player

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu