Konkurencja lepsza niż „Duch w dom” Jedynki

Serial komediowy „Duch w dom”, emitowany w TVP 1 w środowe wieczory, miał słabsze wyniki niż propozycje emitowane w tym czasie przez TVN i TVP 2, udało mu się wygrać jedynie z filmami i serialem Polsatu. Wpływy reklamowe z produkcji wyniosły 5,5 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) wynika, że osiem odcinków serialu „Duch w dom” oglądało średnio 2,3 mln widzów przy udziale wynoszącym 15,66 proc. w 4+ i 12,37 proc. w komercyjnej 16-49. Najwięcej widzów (3,1 mln) zgromadził pierwszy odcinek produkcji, który nadano w wielkanocny poniedziałek o 20.20. Kolejne epizody emitowano w środy o 20.30, a przez ostatnie dwa tygodnie także o 21.30.

W czasie emisji serialu Jedynka zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym za TVN-em, który w porze nadawania produkcji pokazywał głównie „Na Wspólnej”, „W11” i „You Can Dance”, co dało mu 22,82 proc. udziału. Lepsza od TVP 1 była także Dwójka (gł. „Barwy szczęścia”, filmy fabularne; 16,04 proc). Słabiej wypadł natomiast Polsat („Świat według Kiepskich”, filmy; 14,14 proc.). W grupie komercyjnej TVP 1 była gorsza od wszystkich trzech głównych konkurentów.

Dane telemetryczne pokazują, że „Duch w dom” oglądały głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia oraz mieszkańcy wsi. Wpływy z reklam emitowanych przed i po odcinkach serialu wyniosły 5,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Duch w dom” to serial familijny, opowiadający o rodzinie, w której życie duchy przodków, wywołując mnóstwo zamieszania. Główne role w produkcji zagrali Agnieszka Pilaszewska, Piotr Gąsowski, Marta Lipińska, Piotr Fronczewski oraz Anna Romantowska. TVP 1 nadal emituje powtórki serialu - można je oglądać w soboty o 13.40.

Widownia serialu „Duch w dom” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisji produkcji

Profil widowni serialu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię