Konkurencja lepsza niż „Duch w dom” Jedynki

Serial komediowy „Duch w dom”, emitowany w TVP 1 w środowe wieczory, miał słabsze wyniki niż propozycje emitowane w tym czasie przez TVN i TVP 2, udało mu się wygrać jedynie z filmami i serialem Polsatu. Wpływy reklamowe z produkcji wyniosły 5,5 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) wynika, że osiem odcinków serialu „Duch w dom” oglądało średnio 2,3 mln widzów przy udziale wynoszącym 15,66 proc. w 4+ i 12,37 proc. w komercyjnej 16-49. Najwięcej widzów (3,1 mln) zgromadził pierwszy odcinek produkcji, który nadano w wielkanocny poniedziałek o 20.20. Kolejne epizody emitowano w środy o 20.30, a przez ostatnie dwa tygodnie także o 21.30.

W czasie emisji serialu Jedynka zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym za TVN-em, który w porze nadawania produkcji pokazywał głównie „Na Wspólnej”, „W11” i „You Can Dance”, co dało mu 22,82 proc. udziału. Lepsza od TVP 1 była także Dwójka (gł. „Barwy szczęścia”, filmy fabularne; 16,04 proc). Słabiej wypadł natomiast Polsat („Świat według Kiepskich”, filmy; 14,14 proc.). W grupie komercyjnej TVP 1 była gorsza od wszystkich trzech głównych konkurentów.

Dane telemetryczne pokazują, że „Duch w dom” oglądały głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia oraz mieszkańcy wsi. Wpływy z reklam emitowanych przed i po odcinkach serialu wyniosły 5,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Duch w dom” to serial familijny, opowiadający o rodzinie, w której życie duchy przodków, wywołując mnóstwo zamieszania. Główne role w produkcji zagrali Agnieszka Pilaszewska, Piotr Gąsowski, Marta Lipińska, Piotr Fronczewski oraz Anna Romantowska. TVP 1 nadal emituje powtórki serialu - można je oglądać w soboty o 13.40.

Widownia serialu „Duch w dom” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisji produkcji

Profil widowni serialu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]