Konrad Łaski żegna się z Grupą ZPR Media

Konrad Łaski po prawie ośmiu latach pracy odchodzi z Grupy ZPR Media, w której był wiceprezesem IDMnetu i dyrektorem handlowym w Time. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Radiowej Agora i CR Media Consulting.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Konrad Łaski żegna się z Grupą ZPR Media
Konrad Łaski

- Uznałem, że nadszedł dla mnie teraz odpowiedni moment, aby wprowadzić zmiany w swoim życiu zawodowym - poinformował Konrad Łaski. Nie podał swoich konkretnych planów zawodowych.

W Grupie ZPR Media Łaski był wiceprezesem IDMnetu i dyrektorem handlowym w Time. Zarządzał sprzedażą reklam we wszystkich stacjach radiowych i kanałach telewizyjnych oraz nadzorował sprzedaż korporacyjną

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zpr-media-i-time-katarzyna-bialek-i-marcin-gebala-prezesami-renata-krzewska-w-radach-nadzorczych ##

Wcześniej Konrad Łaski pracował jako dyrektor sprzedaży krajowej w Grupie Radiowej Agora (w latach 2002-2009) oraz w CR Media Consulting (m.in. jako zastępca dyrektora sprzedaży).

W ostatnich miesiącach z Grupą ZPR Media rozstali się także Maja Biniewicz (była dyrektorem strategicznym ds. sprzedaży w IDMnecie) oraz Grzegorz Wiejak (był dyrektorem ds. marketingu i promocji Polo TV).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?