Konsorcjum budujące Stadion Narodowy zakłada max. 2% marży netto

Konsorcjum budujące Stadion Narodowy w Warszawie zakłada uzyskaniena tym projekcie marży netto w wysokości maksymalnie 2%,poinformował dyrektor spółki Alpine Construction Juliusz Sikora wponiedziałek po podpisaniu kontraktu.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Nasza cena była konkurencyjna, żeby tak było założyliśmy marżęnetto nie większą niż 2%" - powiedział Sikora dziennikarzom. Dodał,że grupa Alpine zrealizuje 50% zakładanych przychodów i zysków zkontraktu, a druga połowa przypadnie grupie PBG.

"Pierwszych przychodów z tego kontraktu spodziewamy się potrzech miesiącach" - dodał Sikora. Według niego konsorcjum będzieotrzymywało miesięcznie poniżej 100 mln zł brutto. Budowa stadionuma trwać 24 miesiące.

Niemiecko-austriacko-polskie konsorcjum firm - Alpine Bau,Alpine Construction Polska, Hydrobudowa Polska i PBG złożyłonajlepszą ofertę w przetargu na drugi etap budowy StadionuNarodowego w Warszawie o wartości 1.528 mln zł brutto (1.250 mln złnetto). Zamawiający przeznaczył na ten etap 1.040 mln zł.

Zgodnie z harmonogramem, rozpoczęcie II etapu inwestycji (budowastadionu) planowane jest na początek maja 2009 r. a jej zakończeniena 30 czerwca 2011 r. Stadion Narodowy będzie gotowy w połowie 2011roku, rok przed rozpoczęciem Euro 2012.

Narastająco w I-IV kw. 2008 roku grupa PBG miała 158,04 mln złzysku wobec 104,31 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotachodpowiednio 2089,32 mln zł wobec 1406,98 mln zł.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?