Karol Strasburger pyta o ketchup w reklamie Kotlina (wideo)

W nowej kampanii reklamowej ketchupu Kotlin (produkowanego przez Maspex) występuje aktor Karol Strasburger, znany głównie jako gospodarz „Familiady” w TVP2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
30 komentarzy
Karol Strasburger pyta o ketchup w reklamie Kotlina (wideo)
Karol Strasburger w spocie ketchupu Kotlin

W spotach Karol Strasburger prowadzi w parku zabawne rozmowy z różnymi grupami osób: grillującymi mężczyznami, staruszkami i ćwiczącymi kobietami. Wszystkich pyta, co najczęściej jedzą z ketchupem.

Strasburger powtarza slogan główny marki Kotlin: „Z Kotlinem wszystko smakuje lepiej!” oraz zachęca do odwiedzenia serwisu Ketchupy.pl, gdzie internauci mogą wpisać, co najczęściej jedzą z ketchupem, i zobaczyć reakcje aktora.

 

To kolejna kampania ketchupu Kotlin z udziałem znanego aktora. W ub.r. pojawiły się dwa spoty marki z Piotrem Cyrwusem: w pierwszym pokazywał, jak przestrzegać zasad sanitarnych przy grillowaniu, a w drugim jako gwiazdor muzyki dance zachęcał do częstego mycia rąk.

 

Za obsługę reklamową marki Kotlin odpowiadają agencja Feeders (kreacja i produkcja spotów) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

 

Karol Strasburger jest znany głównie jako gospodarz „Familiady” w TVP2, prowadzi teleturniej od początku jego emisji w połowie lat 90.

Komentarze (30)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"