Kozak-Zagozda i Marszałł poprowadzą marketing grupyVistula&Wólczanka

Grupa kapitałowa Vistula&Wólczanka SA utworzyła stanowiskodyrektora artystycznego, które objął Mariusz Kozak-Zagozda orazdyrektora marketingu, które piastować będzie Tomasz Marszałł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kozak-Zagozda odpowiadać będzie za wizerunek i komunikacjęwszystkich marek grupy, zaś w kompetencjach Marszałła leżeć będątakie kwestie jak biznesowy rozwój firmy, badania, reklama, publicrelations oraz strategia komunikacji całej grupyVistula&Wólczanka SA. Obaj panowie będą podlegać bezpośrednioprezesowi spółki Michałowi Wójcikowi.

Mariusz Kozak-Zagozda był do sierpnia 2008 roku dyrektorem ds.strategicznych projektów marketingowych i dyrektorem kreatywnym LPPSA. Wcześniej kierował marketingiem tej spółki, był takżedyrektorem marketingu należącej do niej sieci Cropptown. Wprzeszłości pracował też na kierowniczych i kreatywnychstanowiskach w branży reklamowej oraz FMCG, m.in. w grupieOgilvy.

Tomasz Marszałł dotychczas był dyrektorem marketingu wchodzącejw skład grupy Vistula&Wólczanka SA spółki W.Kruk. Wcześniejzwiązany był z firmą Xelion. Doradcy Finansowi, Bankiem Pekao SA,pracował też dla marki odzieżowej Levi Strauss. Marszałł byłrównież współzałożycielem i wiceprezesem pierwszej w Polsce firmydoradztwa finansowego - Expander.

W skład grupy Vistula&Wólczanka SA wchodzą m.in. takie markijak: Vistula, W.Kruk, Galeria Centrum, Deni Cler czy Wólczanka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?