ROZWIŃ

Kuba Filipowski szefem Netguru, Marek Talarczyk zrezygnował

Marek Talarczyk ze względów zdrowotnych zrezygnował ze stanowiska CEO firmy technologicznej Netguru. Teraz będzie nią zarządzał Kuba Filipowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Kuba Filipowski szefem Netguru, Marek Talarczyk zrezygnował
Kuba Filipowski, fot materiały prasowe Netguru

- Rezygnuję ze stanowiska, aby skupić się na swoim zdrowiu, ale nie mam wątpliwości, że z Kubą jako nowym CEO Netguru zostawiam firmę w dobrych rękach - komentuje Marek Talarczyk.

- Marek przeprowadził Netguru, naszych klientów i naszych pracowników, przez najtrudniejszy okres w historii firmy, w tym pandemię Covid-19 i pierwsze etapy recesji. Jesteśmy wdzięczni za jego zaangażowanie i będziemy kontynuować jego strategię, rozwijając swoją obecność w branży technologicznej - zapowiada Kuba Filipowski.

Filipowski to założyciel Netguru, związany ze spółką od jej startu w 2008 roku. Przez lata wspierał rozwój firmy przede wszystkim poprzez budowę zespołów sprzedażowych i procesów, w ub.r. koordynował inwestycje w spółki Pilot44 i mohi.to

Obecnie pełni w firmie funkcję chief strategy officera, jest też aktywnym aniołem biznesu oraz ambasadorem wykorzystywania AI w tworzeniu produktów cyfrowych.

- Doszliśmy do punktu, w którym AI może rozwiązać znaczną część zadań poznawczych, z którymi komputery wcześniej nie radziły sobie zbyt dobrze. Możemy być dzięki temu skuteczniejsi w codziennej pracy, więcej uwagi poświęcając tym kwestiom, które są kluczowe dla rozwoju produktów - podkreśla Kuba Filipowski. - Jestem pewien, że Netguru będzie dostarczać jeszcze bardziej wyjątkowe oprogramowanie, opierając się na rozwiązaniach z zakresu Generative AI. To jedna z najbardziej ekscytujących technologii mojego życia - zapewnia.

Z kolei Wiktor Schmidt, inny współzałożyciel Netguru i szef firmy w latach 2008-2019, pozostaje na stanowisku executive chairman. Zapowiedziano, że będzie w dalszym ciągu wspierał działania służące budowaniu marki Netguru, reprezentując spółkę na głównych wydarzeniach branżowych oraz nawiązując nowe, strategiczne relacje i kontakty.

W marcu br. Netguru pożegnało się się z ok. 150 pracownikami i współpracownikami. Tłumaczyło to „zmieniającym się otoczeniem biznesowym” i czekającymi ją wyzwaniami.

Komentarze (0)
Grybów
7 lat temu

Areczku, czy ja muszę być frajerem i kupować samochód z nieocynkowaną blachą, żeby móc się o tej blasze wypowiedzieć? Areczku, czy ja muszę jeździć wszystkimi samochodami spalinowymi świata, żeby wiedzieć, że silnik elektryczny ma lepszy moment obrotowy na dole? Mazda jest świetna stylistycznie. Mazda ma fajne silniki spalinowe. Oby jej to wystarczyło do przetrwania.

Arek
7 lat temu

Grybów: jeździłeś w ost latach Mazdą? Masz doświadczenie swoje czy jedziesz na opinii bzdur z internetu? Pochwal się własnymi wnioskami z użytkowania Mazdy! A wogole co ma nowy manager sprzedaży do produkcji czy koncepcji Mazdy? Zastanów się zanim coś następnym razem napiszesz bo zrobiłeś z siebie tylko ........;)

Grybów
7 lat temu

Blacha nieocynkowana. Silniki tylko spalinowe, nawet hybrydy nie ma. Pomoże, gdy wymienią człowieka?

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów