'Latający Cyrk Monty Pythona' z Przekrojem i Vivą!

Razem z najbliższym wydaniem "Przekroju" i "Vivy!" (Edipresse)ukaże się pierwsza część "Latającego Cyrku Monty Pythona". Kolejneodcinki będą dołączane co dwa tygodnie do "Przekroju", a kolekcjitowarzyszyć będzie kampania reklamowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Płyta z pierwszymi trzema odcinkami "Latającego Cyrku MontyPythona" ukaże się 21 sierpnia razem z tygodnikiem "Przekrój" idwutygodnikiem "Viva!" w promocyjnej cenie 11,98 zł. Kolejne częścisłynnego serialu w cenie 19,98 zł będą dołączane co dwa tygodnie do"Przekroju". Całość kolekcji, której twarzą jest Piotr Najsztub, asponsorem Bank Zachodni WBK, to cztery sezony liczące ogółem 45odcinków.

Wydaniu towarzyszyć będzie kampania reklamowa obejmująca prasę(tytuły Edipresse oraz 'Gazeta Wyborcza', 'CKM', 'Men's Health','Playboy' i 'Super Express'), radio (m.in. Radio Zet, RMF FM, RadioJazz, Tok FM, Eska Rock), internet (m.in. Wirtualna Polska, Onet,Gazeta.pl, Gadu-Gadu), radiowęzeł w 43 centrach handlowych orazpunkty sprzedaży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały