Laugh & Learn w Internecie

Mattel po raz pierwszy promuje nową kolekcję zabawek edukacyjnych Laugh & Learn w Internecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Na polski rynek wchodzi innowacyjna kolekcja zabawek edukacyjnych Laugh & Learn™ (Ucz się i śmiej) Fisher-Price®. Ich producentem jest firma Mattel. Zabawki z tej serii są przeznaczone dla dzieci już od 6-go miesiąca życia i zostały opracowane w specjalnych polskich wersjach.

Firma rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię informacyjną realizowaną poprzez program tworzony we współpracy z TVP: Wielki Świat Małych Odkrywców oraz w prasie parentingowej, gdzie cykl artykułów Instytut Małego Odkrywcy uświadamia jak poszczególne cechy zabawek Fisher-Price® (kolor, faktura, dźwięk etc.) stymulują prawidłowy rozwój najmłodszych dzieci. Mattel praktycznie zrezygnował ze standardowej kampanii uznając, iż Laugh & Learn™ to produkty charakteryzujące się dużą unikatowością, którą trudno byłoby zaprezentować np. w 30” spocie… - podano w komunikacie.

W związku z brakiem polskojęzycznej strony produktu stworzony został specjalny microsite, na którym można zapoznać się z charakterystyką linii „Ucz się i śmiej”, konkretnymi zabawkami, a także skorzystać z obszernej wyszukiwarki sklepów oferujących produkt na terenie całej Polski. Ruch na promocyjną witrynę kieruje kampania z wykorzystaniem toplayerów z dźwiękiem na precyzyjnie stargetowanych serwisach dziecięcych.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujący się komunikacja w mediach cyfrowych – MindShare Interaction.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"