„Lego Legends of Chima” na czele pism dla dzieci po trzech kwartałach. „Monster High” o 43 proc. w dół

W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Monster High”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Lego Legends of Chima” na czele pism dla dzieci po trzech kwartałach. „Monster High” o 43 proc. w dół

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 59 280 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku zwiększyła się ona o 18,82 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.

Drugie miejsce należało do magazynu „Lego Ninjago” (Media Service Zawada), który zadebiutował na rynku w styczniu br. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 56 827 egz.

Podium uzupełnia „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 48 660 egz., niższym o 1,21 proc. niż rok wcześniej.

Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji siódmej na dwudziestą - ostatnią. Jego średni wynik sprzedażowy w okresie od I do III kwartału br. zmniejszył się bowiem o 42,82 proc. do 17 900 egz.

We wrześniu 2015 roku sprzedaż ogółem liderującej „Księżniczki” (Egmont Polska) wyniosła 45 463 egz., po wzroście w porównaniu do września 2014 roku o 15,84 proc. Tytuł ten awansował z pozycji drugiej.

Drugi był magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie”, który awansował z miejsca piątego (35 337 egz.; wzrost o 11,24 proc. ).

Natomiast z pierwszej na trzecią lokatę spadł „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska; 33 542 egz.; w dół o 32,26 proc.).

Największy wzrost w tym rankingu, wynoszący 53,69 proc. do 24 199 egz., odnotował magazyn „MiniMini” (Media Service Zawada).

Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Violetta Oficjalny Magazyn” (również Egmont Polska) - było to 48,03 proc. do poziomu 20 233 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]