„Lego Legends of Chima” na czele pism dziecięcych po I kwartale. „Monster High” o 48 proc. w dół

W I kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Monster High”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Lego Legends of Chima” na czele pism dziecięcych po I kwartale. „Monster High” o 48 proc. w dół

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) w I kwartale 2015 roku wyniosła 58 726 egz. W porównaniu do I kwartału 2014 roku zwiększyła się ona o 20,31 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca trzeciego.

Drugie miejsce należało do magazynu „Lego Ninjago” (Media Service Zawada), który zadebiutował na rynku w styczniu br. (więcej na ten temat). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 56 818 egz.

Podium uzupełnia „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 51 195 egz., wyższym o 4,29 proc. niż rok wcześniej. Magazyn ten spadł z miejsca drugiego.

Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji ósmej na dwudziestą. Jego średni wynik sprzedażowy w I kwartale br. zmniejszył się bowiem o 48,42 proc. do 17 900 egz.

W marcu 2015 roku sprzedaż ogółem liderującego tytułu „Zabawy i Marzenia z Barbie” wyniosła 44 345 egz., po spadku w porównaniu do marca 2014 roku o 14,31 proc. Druga była „Księżniczka” (Egmont Polska), która awansowała z miejsca piątego (43 003 egz.; wzrost o 20,72 proc. - jedyny w zestawieniu).

Natomiast z drugiej na trzecią lokatę spadł magazyn „Scooby - Doo!” (40 740 egz.; spadek o 14,25 proc.).Najwięcej w tym ujęciu stracił „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska) - było to 44,96 proc. do poziomu 15 642 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"