Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawniły również, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Współpraca od 2021 roku
W 2021 roku agencja Leo Burnett zaprojektowała nową platformę komunikacji dla marki Otodom. Towarzyszyło jej hasło „Znajdź dom, który Ci odpowiada”. Podstawowym założeniem planowanych na najbliższy rok działań jest stworzenie wyrazistych i angażujących kreacji.
W zaprojektowanej w 2021 roku przez Leo Burnett komunikacji serwis Otodom był przedstawiany jako platforma randkowa, dzięki której mieszkania mogą znaleźć idealnych lokatorów, a domy wymarzonych mieszkańców. Kampania została nagrodzona statuetką Effie w kategorii Commerce.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magdalena-wysocka-grupa-olx-reklama-programmatic,7169676044179585a ##
- Otworzyliśmy się na nowe pomysły, a te stworzone przez Leo Burnett Warszawa po raz kolejny potrafiły nas zaskoczyć. Parafrazując słowa naszej reklamy, można powiedzieć, że dzięki przetargom Klienci znajdują wymarzone agencje, a agencje wymarzonych klientów - powiedziała Anna Adrian, head of marketing Otodom.












