Less is More przekaże część środków ze sprzedaży kremu na onkologiczną Fundację Alivia

18 października ruszyła akcja marki Less is more – „Ty kupujesz, my pomagamy!“. Z każdego sprzedanego kremu marka przekaże złotówkę na rzecz Fundacji onkologicznej Alivia. Akcja potrwa do 31 października.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Less is More przekaże część środków ze sprzedaży kremu na onkologiczną Fundację Alivia

Aby wesprzeć akcję marki Less is More, w terminie od 18 do 31 października należy kupić dowolny krem Less is More (stacjonarnie lub online). Od każdego kremu przekazana zostanie złotówka na rzecz Fundacji Alivia.

Październik miesiącem profilaktyki raka piersi

Misją Fundacji Alivia jest mobilizowanie i aktywizowanie chorych na raka do odważnego, aktywnego życia, a także do poszukiwania najlepszych terapii, lekarzy

i ośrodków oraz wszelkich informacji, które mogą poprawić wyniki leczenia i stan zdrowia pacjentów. Wizją Fundacji jest zmienienie złośliwego nowotowru w łagodną chorobę: edukowanie, uświadamianie i reprezentowanie, wspieranie polskiej onkologii i dostarczanie pacjetnom praktycznych narzędzi przydatnych w walce z nowotworem.

Październik to miesiąc świadomości dotyczącej raka – fundacje przypominają o istocie badań profilaktycznych i dbania o siebie nie tylko od zewnątrz, lecz także od środka. Najczęściej występującym nowotworem u kobiet jest rak piersi. Dane pokazują, że co roku choruje na niego blisko 1,7 miliona kobiet na świecie. Przy odpowiedniej profilaktyce i badaniach, wczesne wykrycie nowotworu nie jest wyrokiem. Ideą Fundacji Alivia jest przypominanie o tym nie tylko w październiku, ale przez cały rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny