Ponad 20 nowych twórców dołącza do sieci LifeTube

Do sieci partnerskiej LifeTube (LTTM) dołączyło 21 nowych twórców internetowych, wśród nich są m.in. Kocham Gotować, Błażej Krajewski czy profil Instagramowy Suchar Codzienny.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Aż 21 nowych twórców internetowych dołączyło do LifeTube (Grupa LTTM), największej w Polsce agencji influencer marketingu i sieci partnerskiej dla influencerów. Do sieci dołączyli między innymi Błażej Krajewski, Bartosz Zalewski, Jan Wasilewski, Legendy i klechdy polskie. Dodatkowo pod skrzydła LifeTube powrócił Piotr Ogiński, twórca kanału Kocham Gotować. Do agencji dołączył także twórca internetowy Suchar Codzienny, tworzący satyryczne treści na Facebooku i Instagramie.

- Dynamiczny rozwój naszej sieci pod kątem liczby kanałów bardzo nas cieszy. W ostatnim czasie dołączyło do nas wielu utalentowanych twórców z różnych kategorii tematycznych, od kanałów specjalistycznych przez materiały podróżnicze, po stand-up. Sukcesywna współpraca i zaangażowanie na pewno zaowocują oraz pomogą w ich dalszym rozwoju i  wzroście - mówi Marcin Pyć, head of network management w LTTM (LifeTube).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/beksy-lifetube ##

LifeTube reprezentuje influencerów

Do LifeTube dołączyli także Youtuberzy tacy jak: Excel.iAdam, Michał Chmielarz, Ogrodowe sprawy, Lekcje Geografii, Prawdziwa Chorwacja, Skull, SkibcusienkoTV, Kejs Kejt i Twój ogrodnik. Poza tym w ramach współpracy z agencją Stand-up Comedy, do sieci LifeTube dołączyli też Filip Brymora, Paweł Chałupka, Kanał Komediowy, Gdyby nie Kolano oraz Tomek Kołecki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lifetube-program-social-stars ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt