Link4: Więcej za mniej (wideo)

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa Link4. Akcja podhasłem "Więcej za mniej" ma charakter wizerunkowi-sprzedażowy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Link4 reklamujezarówno wizerunek tej firmy, jak i jej dwie oferty: Smart Casco iGwarancja Zniżki. Kreacja opiera się na zabawie w skojarzenia - np.jeśli samochód to dynamiczny, jeśli mecz to o puchar, jeśli dzieńto dobry - uzupełnionej o przyjemna muzykę i głos lektora. -Pokazujemy, że ubezpieczenie komunikacyjne nie wyczerpuje się napoziomie OC oraz AC, a Link4 ma bardzo szeroki wachlarzróżnorodnych ofert w tym zakresie - opisuje Artur Więckowski,dyrektor departamentu zarządzania marką i komunikacji w firmie.

Akcja od 21 sierpnia jest prowadzona w radiu (Trójka, Radia Zet,sieć Drapacz Chmur). Od 31 sierpnia - w telewizji (TVN orazogólnopolskie stacje tematyczne), a w najbliższym czasie obejmierównież internet (m.in. Wirtualna Polska, Onet, Interia, o2).Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa ChangeCommunication, natomiast planowaniem i zakupem mediówzajął się dom mediowy Starcom.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?