Link4 zwróciło kierowcom milion zł w programie Kasa Wraca

Do końca grudnia 2018 roku kierowcy otrzymali w programie Link4 Kasa Wraca milion złotych. W telematycznej promocji udział wzięło już prawie 29 tys. kierowców.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Link4 zwróciło kierowcom milion zł w programie Kasa Wraca

Program Kasa Wraca wystartował w kwietniu 2017 roku. Kierowcy posiadający ubezpieczenie komunikacyjne OC lub pakiet OC i AC w LINK4 mogą zdobywać premie finansowe za bezpieczny styl jazdy. Analiza uwzględnia przejechany dystans, płynność jazdy i teren, po którym ubezpieczony się porusza. Na jej podstawie uczestnik jest klasyfikowany do odpowiedniego profilu, co decyduje o wysokości przyznanej premii finansowej. Ich sumę po roku ubezpieczeni mogą zamienić na zwrot części składki za polisę lub zniżkę przy zawarciu kolejnej umowy, nawet do 30 proc.

Analizę stylu jazdy umożliwia moduł Kasa Wraca w aplikacji NaviExpert, który jest partnerem projektu. Każdy, kto zdecyduje się na ubezpieczenie samochodu w Link4, otrzymuje taką nawigację gratis.

Do tej pory do programu przystąpiło prawie 29 tys. kierowców, którzy z regularnie włączoną aplikacją przejechali ponad 56,4 mln km. Dotychczasowy rekordzista otrzymał zwrot w wysokości 1,2 tys. zł.

- Telematyka jest przełomowym elementem naszej oferty. Nie tylko pozwala nam jako firmie ubezpieczeniowej wpływać na zmniejszenie liczby wypadków na drogach, ale przede wszystkim nawiązać codzienne relacje z naszymi klientami. Ten program działa w dwie strony. LINK4 otrzymuje informacje o stylu jazdy uczestników programu, aby na tej podstawie ocenić ryzyko spowodowania przez nich wypadku. Natomiast oni dostają informację, jakie elementy swojego stylu jazdy mogą ewentualnie zmienić, by to ryzyko zmniejszyć i jednocześnie jeździć bardziej ergonomicznie - tłumaczy Katarzyna Wojdyła, członek zarządu Link4.

- Myśląc o zasadach programu chcieliśmy tak skonstruować ofertę, żeby nasi klienci otrzymali namacalne korzyści już na starcie, właśnie w postaci darmowego dostępu do cenionej na rynku nawigacji, a kolejne profity budowali już w oparciu o swoje doświadczenia na drogach. A te są imponujące, bo w nieco ponad półtora roku nasi klienci wygenerowali w wyniku swojej jazdy milion zł premii - wyjaśnia Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu Link4.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/oc-i-ac-w-link4-kasa-wraca-w-promocji-katarzyna-mos-i-the-chance-w-reklamach,7171519600584321a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication