LinkedIn w nowej odsłonie na urządzenia mobilne (wideo)

Serwis społecznościowy LinkedIn udostępnił nowe aplikacje na iPhone'a i urządzenia z systemem Android.

km
km
Udostępnij artykuł:

Interfejs aplikacji opiera się na czterech głównych obszarach: Updates, Inbox, You oraz Groups.

Funkcja Updates umożliwia przeglądanie informacji o aktywności znajomych oraz sprawdzanie newsów z uruchomionego w marcu tego roku agregatora treści LinkedIn Today (więcej na ten temat). Inbox w jednym miejscu zawiera wszystkie zaproszenia i wiadomości, a w sekcji You można uzyskać dostęp do swojego profilu i zaktualizować go, jak również przeglądać profile znajomych i dzielić się z nimi aktualizacjami.

grafika

Nowością w mobilnych aplikacjach LinkedIn, której najczęściej domagali się użytkownicy serwisu, jest sekcja Groups. Umożliwia ona przeglądanie i interakcję z grupami, a także dodawanie znajomych poprzez funkcję "People You May Know".

Poszczególne funkcje w mobilnych aplikacjach LinkedIn mają być teraz także od dwóch do dziesięciu razy szybsze.

Nowe mobilne aplikacje LinkedIn można znaleźć w Apple App Store i Android Market. Pod adresem touch.linkedin.com serwis uruchomił także mobilną witrynę w HTML5, która jest dostępna z poziomu przeglądarek urządzeń z ekranami dotykowymi.

LinkedIn podaje, że w ciągu ostatniego roku liczba odsłon stron portalu z urządzeń mobilnych zwiększyła się o 400 proc.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?