LPP z woshwosh będą naprawiać ubrania Polaków

LPP, właściciel marek Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp i House, rusza z inicjatywą „Wear Your Story”, będącej drugą edycją kampanii Dbaj o Ubranie, oddaje w ręce konsumentów pulę voucherów na drobne usługi krawieckie. Partnerem akcji jest firma woshwosh.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LPP z woshwosh będą naprawiać ubrania Polaków

Chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów i pokazać im realną wartość wynikającą z przedłużania życia ulubionych elementów garderoby, LPP udostępnia vouchery na naprawy w wybranych zakładach krawieckich w kilkunastu punktach w Polsce.

- Wierzymy, że transformacja jest możliwa zarówno pod kątem biznesowym, jak i konsumenckim. Codziennie podejmujemy wysiłki, aby zmniejszać negatywny wpływ naszej działalności na środowisko. Ale nie zapominamy o tej drugiej stronie, czyli naszych klientach – chcemy wspierać ich w zmianie podejścia do mody. Dlatego postanowiliśmy zaoferować im narzędzia, które pomagają przedłużyć życie ubrań, ale również historii w nich ukrytych. Taka komplementarna postawa biznesu jest kluczowa dla przyszłości naszej planety. Chcemy pomagać w przechodzeniu na model cyrkularny, w którym naprawa i ponowne użycie ubrań jest normą – mówi Dorota Jankowska-Tomków, dyrektor ds. zakupów i ESG w LPP.

woshwosh z LPP naprawią ubrania 

Inicjatywa rusza 1 lipca i będzie trwać do 31 października 2024 r. W tym czasie konsumenci mogą zdobyć jeden z 3000 voucherów (decyduje kolejność zgłoszeń) o wartości 20 zł każdy, wypełniając prostą i krótką ankietę dostępną na stronie dbajoubranie.pl. Unikalny kod dostarczany na wskazany w zgłoszeniu adres email można wykorzystać w punktach krawieckich biorących udział w akcji. Lista napraw dostępnych w ramach programu to m.in. przyszycie guzika, wszycie zamka, zszycie pęknięcia na szwie czy skrócenie spodni.

Partnerem akcji voucherowej jest woshwosh, specjalizujący się dotąd w naprawach i odnawianiu obuwia. Dzięki doświadczeniu firmy oraz podjętej współpracy z punktami krawieckimi na terenie Polski, klienci będą mogli wykorzystać vouchery w wybranych miastach, m.in. w Gdańsku, Krakowie, Warszawie, Katowicach, Radomiu, Łodzi i Poznaniu.

- Polska jest jednym z tych krajów Europy, w którym wskaźnik cyrkularności znajduje się powyżej średniej globalnej i wynosi 10,2%. To dobra, ale niestety wciąż zbyt niska wartość, która oznacza, że 89,8% naszej gospodarki oparta jest na wykorzystaniu surowców pierwotnych. Chcemy uwrażliwić naszych klientów na tę sytuację i rozwinąć w nich nawyk naprawiania odzieży, który mieli nasi rodzice. Naszą akcją możemy z jednej strony zmotywować konsumentów do korzystania z usług naprawczych świadczonych przez lokalnych krawców, z drugiej wesprzeć drobne rzemiosło – wyjaśnia Ewa Janczukowicz-Cichosz, ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju w LPP.  

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii