Ludowy rejs po polu rzepakowym reklamuje Olej Kujawski (wideo)

Nowa reklama Oleju Kujawskiego (produkowanego przez ZT Kruszwica) jest utrzymana w charakterystycznej dla komunikacji tej marki stylistyce ludowej. Kampanię przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Lunapark, Post Meridian i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ludowy rejs po polu rzepakowym reklamuje Olej Kujawski (wideo)

Spot pokazuje bohaterów ubranych w tradycyjne stroje ludowe: kobiety siedzą w gondolach niesionych przez mężczyzn, „płynąc w ten sposób” przez pole rzepakowe i doglądając uprawy, z której produkowany jest Olej Kujawski. Jednocześnie śpiewają piosenkę ludową podkreślającą, że promowany produkt powstaje z wysokiej jakości naturalnych składników.

W poprzedniej kampanii, prowadzonej na początku br., Olej Kujawski był promowany jako „naturalne źródło Omega-3”.

Nowa kampania reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji.

Kreacją reklam zajęła się agencja PZL, spot nakręcił Marek Rajca, wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - Lunapark, a udźwiękowieniem - studio dźwiękowe Post Meridian.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek