Menedżer od marketingu i eventów odchodzi z Orlenu

Łukasz Franiak, ostatnio kierownik projektu w dziale marketingu, sponsoringu i eventów w Orlenie odchodzi z firmy – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Menedżer od marketingu i eventów odchodzi z Orlenu
Łukasz Franiak, fot. LinkedIn

Łukasz Franiak w Orlenie pracował od 2022 roku. W ub..r przez jakiś czas dodatkowo odpowiadał za PR należącej do Orlenu i PZU agencji mediowej Sigma Bis (obecnie re58). 

Przed dołączeniem do Orlenu, Łukasz Franiak przez blisko półtora roku był dyrektorem marketingu i komunikacji w Centralnym Porcie Komunikacyjnym. 

Wcześniej, przez ponad 8 lat pracował w Grupie Lotos, m.in. jako szef biura sponsoringu, wydarzeń i CSR oraz szef biura marketingu.

W latach 2008-2013 związany był z Lotos Oil, m.in. jako koordynator ds. portfolio produktowego. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały