Łukasz Kalbarczyk i Piotr Stanek w Marketing Online

Łukasz Kalbarczyk i Piotr Stanek rozpoczęli pracę w agencji Marketing Online. Kalbarczyk objął stanowisko doradcy klienta ds. narketingu w internecie, a Stanek – asystenta SEO.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

Jako doradca klienta ds. narketingu w internecie Łukasz Kalbarczyk (na zdjęciu z lewej) odpowiada w Marketing Online m.in. za pozyskiwanie nowych klientów oraz doradztwo w zakresie wykorzystania najskuteczniejszych metod reklamowych i sposobu pomiaru efektów kampanii. Ostatnio był związany z firmą MaxComputers, w której jako sprzedawca usług stworzył autorski system promocji sprzedaży, prowadził negocjacje oraz pozyskiwał nowych klientów. Wcześniej Kalbarczyk pracował w firmie Incom.

grafika

Natomiast Piotr Stanek jako asystent SEO wspiera specjalistę SEO w prowadzeniu projektów optymalizacji i pozycjonowania stron w wyszukiwarkach, nadzoruje merytorycznie priorytetowe projekty oraz zajmuje się analizą efektywności i opracowywaniem planów strategicznych działań. Stanek jest jeszcze w trakcie studiów na Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych