Łukasz Kalbarczyk: z Ataxo do firmy Netizens

Łukasz Kalbarczyk objął stanowisko marketing engineera w firmie Netizens. Będzie odpowiedzialny m. in. za promocję i marketing.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kalbarczyk jest związany z branża reklamową od 2009 roku. W 2012 roku jako specjalista SEO realizował kampanie w wyszukiwarkach dla klientów Ataxo.

Wcześniej był PR Managerem w OS3 multimedia, a w agencji Marketing Online zajmował się doradztwem przy reklamowych kampaniach i doborem metod pomiaru efektów kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"