Łukasz Majewski: z Comarchu do VML Poland

Łukasz Majewski objął nowo utworzoną funkcję PR & marketing managera w agencji VML Poland. Poprzednio pracował w grupie kapitałowej Comarch.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Łukasz Majewski: z Comarchu do VML Poland
Łukasz Majewski

W VML Poland Majewski będzie odpowiadał za realizację polityki komunikacyjnej. - Wykorzystanie ogromnego potencjału komunikacyjnego VML Poland, budowanie obecności firmy w polskich oraz międzynarodowych mediach branżowych, pozwolą wykreować spójny wizerunek agencji na kolejne lata - zapowiada.

- Po latach dosyć swobodnego zarządzania wizerunkiem Heureki, Pride & Glory Interactive oraz powstałej z ich połączenia marki VML Poland zdecydowaliśmy się na zatrudnienie PR & marketing managera - dodaje Dawid Szczepaniak, executive creative director VML Poland.

Poprzednio Łukasz Majewski pracował w grupie kapitałowej Comarch, gdzie odpowiadał za planowanie, wdrażanie i realizację strategii public relations. Ponadto od 7 lat jest wykładowcą (od 2 lat jako opiekun merytoryczny) na studiach podyplomowych o kierunku nowy public relations w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Jest również pomysłodawcą i współorganizatorem spotkań Komu Komunikacja dla praktyków PR w Krakowie.

Komentarze (1)
Maciek233
11 lat temu

Super fota. Rozumiem że taka koszula w kratkę i tatuaż to dress code PRowca :D Pride & Glory, aby wymyślić taką nazwę trzeba chyba mieć tez odpowiedni PR :D

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"