Łukasz Majewski: z Comarchu do VML Poland

Łukasz Majewski objął nowo utworzoną funkcję PR & marketing managera w agencji VML Poland. Poprzednio pracował w grupie kapitałowej Comarch.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łukasz Majewski: z Comarchu do VML Poland
Łukasz Majewski

W VML Poland Majewski będzie odpowiadał za realizację polityki komunikacyjnej. - Wykorzystanie ogromnego potencjału komunikacyjnego VML Poland, budowanie obecności firmy w polskich oraz międzynarodowych mediach branżowych, pozwolą wykreować spójny wizerunek agencji na kolejne lata - zapowiada.

- Po latach dosyć swobodnego zarządzania wizerunkiem Heureki, Pride & Glory Interactive oraz powstałej z ich połączenia marki VML Poland zdecydowaliśmy się na zatrudnienie PR & marketing managera - dodaje Dawid Szczepaniak, executive creative director VML Poland.

Poprzednio Łukasz Majewski pracował w grupie kapitałowej Comarch, gdzie odpowiadał za planowanie, wdrażanie i realizację strategii public relations. Ponadto od 7 lat jest wykładowcą (od 2 lat jako opiekun merytoryczny) na studiach podyplomowych o kierunku nowy public relations w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Jest również pomysłodawcą i współorganizatorem spotkań Komu Komunikacja dla praktyków PR w Krakowie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"