Łukasz Pawłowski social media directorem Brainjuice Group

Łukasz Pawłowski został social media directorem Brainjuice Group. Będzie także kierował działem Future PR i będzie odpowiedzialny za budowanie strategii w mediach społecznościach dla klientów grupy.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do jego zadań należy będzie także prowadzenie projektów new business w zakresie nowych mediów oraz nadzór nad zespołem content managerów realizujących projekty m.in. dla Johnnie Walker, Telepizza, Ronson, Möllers, Visolvit.

Łukasz Pawłowski związany jest z branżą interaktywną od 5 lat, doświadczenie zdobywał m.in. w agencji Thing Kong. Pod marką „Pawłowski Consulting” realizował projekty internetowe i social media m.in. dla Platformy Obywatelskiej, pracował także, jako PR manager dla Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny