ROZWIŃ

Łukasz Pytlewski na czele Data&Tech w GroupM

Łukasz Pytlewski, wieloletni szef działu badań i analiz w Wavemaker, przechodzi do GroupM. Na nowym stanowisko market lead data and tech przejmuje kierownictwo nad obszarem danych i technologii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Łukasz Pytlewski na czele Data&Tech w GroupM
Łukasz Pytlewski

Pytlewski wraz z budowanym obecnie zespołem zajmie się tworzeniem rozwiązań technologicznych do pomiaru i optymalizacji działań  reklamowych, pomiarem aktywności użytkowników w mediach cyfrowych, a także m.in. modelowaniem atrybucji, marketing automation, segmentacją użytkowników, tworzeniem algorytmów do zakupu reklamy programmatic czy automatyzacją procesu wizualizacji danych.

- Jednym z pierwszych naszych zadań jest technologiczne i badawcze przygotowanie grupy do rzeczywistości cookieless, a w szczególności segmentacja na bazie 1st party data oraz aktywowanie określonych segmentów użytkowników na platformach zakupowych. Będziemy też intensywnie rozwijać usługi zakupu programatycznego, które bez użycia danych 3-rd party zapewnią wysoką efektywność inwestycji - zapowiada Łukasz Pytlewski.

Jego team tworzy obecnie 9 specjalistów łączących kompetencje data science, digital technology, web analytics i programowania. Będą oni ściśle współpracowali z Michałem Bogusławem, ekspertem grupy w zakresie technologii pomiarowych digital pracującym na rzecz Wavemaker i GroupM.

- Marketerzy szukają wsparcia przy kształtowaniu procesów pomiarowych i doborze odpowiednich narzędzi. Wyzwaniem jest integracja danych pomiędzy różnymi systemami. Świat reklamy zmierza w kierunku coraz większej automatyzacji właściwie w każdym wymiarze funkcjonowania, a to wszystko obszar danych i technologii stawia w centrum naszego zainteresowania. Stąd też nowa rola Łukasza Pytlewskiego w GroupM - mówi Izabela Albrychiewicz, prezes spółki.

Łukasz Pytlewski w strukturach GroupM raportuje do Tomasza Piątkowskiego, chief digital oficera grupy. Przed przejściem do GroupM pracował przez 9 lat dla Wavemaker (poprzednio MEC), a wcześniej był związany m.in. z MediaComem, Accenture i Onetem.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (1)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów