Łukasz Wiśniewski pokieruje zespołem data driven marketingu Havas Media Group

Łukasz Wiśniewski w styczniu dołączy do zespołu Havas Media Group, obejmując stanowisko head of DBI (data business intelligence). Zastąpi na tym stanowisku Wiolę Ładę-Szewczenko, która odeszła do PZU.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
6 komentarzy
Łukasz Wiśniewski pokieruje zespołem data driven marketingu Havas Media Group
Łukasz Wiśniewski

Wiśniewski ma stanąć na czele zespołu ekspertów data driven marketingu data business intelligence (DBI).

Łukasz Wiśniewski ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Przez ostatnie trzy lata związany był z Grupą ZPR Media, ostatnio jako programmatic & performance sales director. Wcześniej pracował jako media and product directorem w K2 Precise oraz business integration manager w Publicis Media. Związany był także z agencją mediową Starcom, m.in. jako interactive media manager.

Realizował zaawansowane projekty digitalowe dla takich marek jak GlaxoSmithKline (GSK), Nutricia, Carrefour, Honda, Volkswagen, BZ WBK, Getin Bank, PZU, Avon, Samsung, TVN, Heinneken Group, PKN Orlen, TUI czy Levi Strauss.

Komentarze (6)
Paweł od Lepichy
13 lat temu

Wróblewski? Rozłożył swoimi pomysłami gazety Polskapresse (przy niemałej pomocy pewnych dwóch pań), potem odnosił kolejne "sukcesy". Oj, byłbym ostrożny...

Sinhue
13 lat temu

do A17 jesteś infantylnym prawicowym niedoukiem. Na prawdę nakład jest dla Ciebie wyznacznikiem liderowania w danym segmencie prasy? Sprzedaż się liczy Misiu - sprzedaż!!!

Sinhue
13 lat temu

Tia. Pan Wróblewski - gość który s...doli wszystko za co się złapie. Grabarz prasy lokalnej - ale za bardzo przyzwoitą gażę ;)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"