Wiśniewski ma stanąć na czele zespołu ekspertów data driven marketingu data business intelligence (DBI).
Łukasz Wiśniewski ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Przez ostatnie trzy lata związany był z Grupą ZPR Media, ostatnio jako programmatic & performance sales director. Wcześniej pracował jako media and product directorem w K2 Precise oraz business integration manager w Publicis Media. Związany był także z agencją mediową Starcom, m.in. jako interactive media manager.
Realizował zaawansowane projekty digitalowe dla takich marek jak GlaxoSmithKline (GSK), Nutricia, Carrefour, Honda, Volkswagen, BZ WBK, Getin Bank, PZU, Avon, Samsung, TVN, Heinneken Group, PKN Orlen, TUI czy Levi Strauss.
Wróblewski? Rozłożył swoimi pomysłami gazety Polskapresse (przy niemałej pomocy pewnych dwóch pań), potem odnosił kolejne "sukcesy". Oj, byłbym ostrożny...
do A17 jesteś infantylnym prawicowym niedoukiem. Na prawdę nakład jest dla Ciebie wyznacznikiem liderowania w danym segmencie prasy? Sprzedaż się liczy Misiu - sprzedaż!!!
Tia. Pan Wróblewski - gość który s...doli wszystko za co się złapie. Grabarz prasy lokalnej - ale za bardzo przyzwoitą gażę ;)