Łukasz Wyglądała w MEC zajmie się rozwojem programmatic advertising w Europie Środkowo-Wschodniej

Łukasz Wyglądała, manager z polskiego biura domu mediowego MEC, będzie odpowiadać w firmie za rozwój oferty programmatic advertising w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Łukasz Wyglądała w MEC zajmie się rozwojem programmatic advertising w Europie Środkowo-Wschodniej
Łukasz Wyglądała

Łukasz Wyglądała awansował na stanowisko regionalnego koordynatora w MEC i będzie sprawować pieczę nad rozwojem oferty programmatic w regionie CEE.

Wyglądała będzie łączył nowe obowiązki z dotychczasową funkcją zastępcy dyrektora MEC Interaction. Poza rodzimym rynkiem, skoncentruje się na rozwoju wspomnianych specjalizacji także w Czechach, naSłowacji, Węgrzech i w Rumunii. Jego zadaniem będzie m.in. zapewnienie wymiany wiedzy między rynkami, promowanie dobrych praktyk i tworzenie grup specjalistów do obsługi panregionalnych projektów.

- Zacieśniamy współpracę z brytyjskim i amerykańskim oddziałem MEC, a więc największymi dostawcami programmatic na świecie, po to by reklamodawcom z naszej części świata szybko proponować najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania z tego obszaru - opisuje Łukasz Wyglądała.

W MEC pracuje od 8 lat, a z branżą reklamową jest związany ogółem od 13 lat.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych