M&C Saatchi dla Garmin w regionie EMEA

Agencja M&C Saatchi wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego firmy Garmin w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

km
km
Udostępnij artykuł:

Postępowanie przetargowe rozpoczęło się jeszcze w sierpniu ubiegłego roku. W finałowej fazie M&C Saatchi pokonała agencję Abbott Mead Vickers BBDO. Wcześniej wyeliminowana została Grey London.

Wartość reklamowego budżetu Garmin w regionie EMEA szacuje się na około 11,5 miliona euro. Wcześniej producent urządzeń GPS korzystał na poszczególnych rynkach z usług różnych agencji lub sam zajmował się kreacją.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?