'M jak miłość' straciło widzów

Po dwóch miesiącach emisji nowej serii odcinków 'M jak miłość'serial ma o ponad 600 tys. widzów niższe wyniki oglądalności niż wanalogicznym okresie rok temu. Nadal jednak zdecydowanie wygrywa zkonkurencją, przyciągając co drugiego widza oglądającego w tymczasie telewizję.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

W okresie od 3 września do 30 października 2007 roku średniaoglądalność odcinków "M jak miłość" emitowanych w poniedziałki,wtorki, a częściowo także w środy i czwartki wyniosła 8,65 mln osób- wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udziały TVP2 w czasienadawania obyczajowej produkcji ukształtowały się na poziomie 52,84proc. w grupie wszystkich widzów i 49,88 proc. w grupiekomercyjnej.

Z kolei w okresie od 5 września do 31 października 2006 roku,gdy serial emitowano tylko w poniedziałki i wtorki, oglądało gośrednio 9,27 mln widzów, a udziały Dwójki wyniosły odpowiednio56,53 proc. (grupa 4+) i 55,94 proc. (grupa16-49).

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych