Maciej Mitoraj po dwóch latach odchodzi z Żabka Polska

Maciej Mitoraj, który pełnił funkcję dyrektora marketingu i rozwoju po dwóch latach pracy odchodzi z sieci sklepów Żabka Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maciej Mitoraj po dwóch latach odchodzi z Żabka Polska

Mitoraj do sieci Żabka Polska dołączył w 2015 roku, obejmując stanowisko członka zarządu ds. marketingu i rozwoju. Pod koniec marca 2016 roku przestał być członkiem zarządu i został dyrektorem ds. marketingu i rozwoju w firmie.

Przed dołączeniem do Żabka Polska, Maciej Mitoraj był dyrektorem handlowym w firmie Colian. W latach 2011-2014 w Commercial Insight Group jako managing partner realizował projekty komercyjne w Polsce i CEE. Pracował też w Grupie Żywiec, gdzie był członkiem zarządu ds. marketingu W latach 2005-2008 zarządzał agencją komunikacji zintegrowanej Peppermint.

Wcześniej był senior brand managerem marki Tyskie, należącej do koncernu SABMiller. Przygodę z marketingiem zaczynał w Nestle Polska, gdzie zajmował m.in. stanowiska product group managera i national key account managera.

Nie udało nam się ustalić jego dalszych planów zawodowych.

W czasie, gdy Maciej Mitoraj był osobą odpowiedzialną w Żabka Polska za marketing, zmieniona została komunikacja marki. Po wielu latach cyklu animowanych spotów reklamowych ze zwierzętami w rolach głównych Żabka rozpoczęła cykl reklam pod hasłem „Mały wielki sklep”, prezentujących zabawne rozmowy i sytuacje w sklepach tej sieci.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?