Maciej Nowicki z Saatchi&Saatchi w jury The ANDYs

Maciej Nowicki, creative director agencji Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) został jurorem międzynarodowego konkursu kreatywnego – The ANDYs. Oceni prace w regionalnej edycji tego konkursu, w jury dla obszaru Europy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maciej Nowicki z Saatchi&Saatchi w jury The ANDYs

The ANDYs to międzynarodowy konkurs reklamowy, którego nagrody przyznawane są od 1964 roku. Celem The ANDYs jest uhonorowanie najlepszych kreacji dla marek na świecie. Jest to pierwszy z dużych konkursów kreatywnych w roku, w związku z czym jest często postrzegany jako prognostyk nagród w sezonie konkursowym. W jego jury zasiadają najwybitniejsi eksperci z branży kreatywnej na świecie.

W 2022 roku konkurs The ANDYs ma edycję regionalną. W jury dla obszaru Europy zasiada Maciej Nowicki,  creative director Saatchi & Saatchi w Polsce.

Przewodniczącym jury regionalnego dla Europy jest Jorg Riommi, chief creative officer, Publicis Groupe Central and Eastern Europe.

Maciej Nowicki jest creative directorem w Saatchi &Saatchi od maja 2021 roku. Zespołem kreacji kieruje razem z Michałem Desowskim, Creative Directorem. Maciej ma ponad 20 lat doświadczenia w branży komunikacyjnej. Pracował dla największych agencji i grup: McCann, JWT, Grey. Jako Chief Creative Officer grupy Dentsu, przez kilka lat wraz z zespołem rozwijał na polskim rynku markę ISOBAR. Zdobył liczne nagrody kreatywne w kraju i zagranicą w konkursach, takich jak LIA, Clio, The One Show, Cannes Lions czy Eurobest.

Maciej Nowicki posiada doświadczenie w pracy po stronie klientów jak np. P&G oraz międzynarodowe doświadczenie pracy w agencjach w Azji: Singapurze, Jakarcie i Kuala Lumpur dla dużych agencji sieciowych z grupy Dentsu, a także dla mniejszych lokalnych firm i bezpośrednio dla klientów takich jak np. L’Oreal.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie