Maciej Paciorek członkiem zarządu Ströer Media

Do zarządu spółki Ströer Media, zajmującej się reklamą zewnętrzną i internetową, dołączył Maciej Paciorek. Z firmą jest związany od 11 lat, obecnie zarządza sprzedażą regionalną i instytucjonalną.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maciej Paciorek członkiem zarządu Ströer Media
Maciej Paciorek

- Jego wejście do zarządu bardzo nas wzmocni i poszerzy naszą rynkową perspektywę. Jego wiedza i wieloletnie doświadczenie współpracy z klientami regionalnymi i instytucjonalnymi pomogą zarządowi w wyznaczaniu strategicznych kierunków rozwoju Grupy Ströer na najbliższe lata. Oczywiście nadal będzie pełnił swoje dotychczasowe obowiązki - tak powołanie Macieja Paciorka do zarządu komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Maciej Paciorek pracuje w Ströer Media od 2007 roku. Zaczął jako menedżer ds. sektora publicznego, a w 2010 roku objął funkcję dyrektora działu sprzedaży regionalnej i instytucjonalnej.

Wcześniej pracował w agencji public relations Twenty Four Seven. Jest absolwentem Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego, przez 7 lat był związany z polskimi i zagranicznymi instytucjami odpowiedzialnymi za integrację europejską.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych